Dywanowe dylematy

Mieszkanko już jest w fazie dopieszczania. Ostatnie półki i ramki zostały już zakupione i prawie w całości zawieszone. Oczywiście jeszcze nie wybrałam zdjęć do tych ramek , a i półek jeszcze nad biuro moje znaleźć nie mogę ale to już inna historia.
Teraz kwestia dodatków zeszła na podłogę. Żeby nasze zachwycające wszystkich panele nie straciły zbyt szybko na wartości to trzeba je zabezpieczyć i tu wkracza kwestia wyboru dywanu.

Moja sympatia do dywanów zniknęła jak zaczęłam je odkurzać ale teraz to zło konieczne.

Pierwsza kwestia szybko rozwiązana to kolor. Musi być oczywiście praktycznie czyli ciemno, w grę wchodzi czerń lub gorzka czekolada. Wielkość? Nasz długi salon zostanie podzielony, dywan będzie się ciągnął od kanapy do komody, gdzie podłogę szoruje stolik na kółkach. Rozmiar ok 140 na 200 cm.

Wzór? Tu już gorzej. A sytuację komplikuje jeszcze rynek polski gdzie w sklepach z dywanami pod hasłem nowoczesny znajdujemy coś takiego:

A jak już znajdziemy coś oryginalnego i estetycznego to kosztuje swoje. Te znalazłam na tylkodywan.pl ceny około 500 plnów :

A tu chyba najlepszy wybór bardzo ciekawych i nowoczesnych wzorów Superdywany.pl:

Verso 405 pln

Verso 463 pln

Verso 337 pln

Verso 337 pln Idealny do starego mieszkanka

I jak na złość te jasne najbardziej mi się podobają ;]

A te już powyżej możliwości budżetowych moich. Boskie!

ligne pure - dream, ok. 2 500 pln

Confetti Xian

Deco Kodari

COLOUR SPLASH PIXEL

BRIGHT BAZAAR VINTAGE

BRIGHT BAZAAR MATRIX

A to tylko część znalezionych piękności

Skomentuj

