Łóżko – jesienne inspiracje

Mam nadzieję, że u Was sytuacja zdrowotna wygląda lepiej niż u mnie. Kilka powiewów jesiennego wiaterku i przeziębienie gotowe, stąd temat – łóżko. Jedyne co mogę teraz robić to ułożyć się wygodnie pod ciepłym kocykiem w wygodnym łóżeczku i delektować ciepłą herbatką z miodem. A pro pos miodu, polecam kreatywnie i dobrze opakowane do obejrzenia tutaj.

Łóżko to główny punkt każdej sypialni, od niego powinno zaczynać się urządzanie naszego gniazdka. To w jakim będzie stylu zależy od indywidualnego gustu i budżetu. Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka ciekawych rozwiązań i dodatków zainspirowanych pięknymi widokami ze spaceru, który tak mnie załatwił. To moje łóżka marzeń idealne na jesienne chorowanie.

Jesienne łóżko

jesienne łóżko

jesienne łóżko

jesienne łóżko

jesienne łóżko

jesienne łóżko

Zdjęcia: 12, 3, 456.

Skomentuj

